MEMBER OF THE MONTH CONTEST :)

Here we place our contests and games.
User avatar
Master Hero
Posts: 330
Joined: June 7th, 2011, 8:18 am
Location: uk
PostPosted: July 11th, 2011, 2:15 pm
Image

This contest will run throughout the year,and there will be a monthly winner. The prize this month will be a GROOVY HUG !!!! And that will be based upon...
:*: The member who is the most interesting, How many topics of interest with the most answers, How often they post, Generally we are looking for people who love this forum enough to make it grow with us, people who are kind, considerate, willing to help others etc.
THE CONTEST WILL START ON 15TH JULY...
THE FIRST WINNER OF THE MONTH WILL BE ANNOUNCED ON THE 15TH OF AUGUST!!!!! AND THE 15TH OF EVERY MONTH AFTER !! SO YOU HAVE A WHOLE MONTH TO INVITE YOUR FRIENDS, HELP OTHERS ON HERE ETC. :party:

Please note... the more members we have, the bigger the prize. :cash: :cash: :cash:
NEXT PRIZE WILL BE BETWEEN 100-200K !!!!!!!!!!!!! :cash: :cash: :cash: :cash:

Invite your friends along for this amazing contest !!!!!!!!!!!!


Image
Image
User avatar
Super Hero
Posts: 254
Joined: June 7th, 2011, 5:39 pm
Location: Australia
PostPosted: July 13th, 2011, 6:26 am
Awesome contest, this otta get members booming.
Oceans cannot be discovered, until you leave the shore!

My Apartment
User avatar
Shogun
Posts: 275
Joined: June 8th, 2011, 5:04 am
Location: The Moon
PostPosted: July 15th, 2011, 4:49 pm
This is a good idea

New Hero
Posts: 4
Joined: June 20th, 2011, 3:46 pm
PostPosted: July 15th, 2011, 8:38 pm
Woot! Looking forward to it.
User avatar
Super Hero
Posts: 222
Joined: July 17th, 2011, 1:24 pm
PostPosted: July 19th, 2011, 3:14 am
AAWWWWW im sooo exited but..well i juts joined yopriceville its gonna be hard for me (: but i will do my best :D
MY BIGGEST WISH:
DIVA shades *_*
User avatar
New Hero
Posts: 10
Joined: July 19th, 2011, 8:32 am
Location: KSW Kei land :)
PostPosted: July 19th, 2011, 9:59 am
Im new to yopriceville forums and i have a question.How do u give the prizes to the contests winners?
KSW Kei :)
User avatar
Shogun
Posts: 761
Joined: May 29th, 2011, 3:55 pm
PostPosted: July 19th, 2011, 10:24 am
We meet winers in the game :)
User avatar
Super Hero
Posts: 222
Joined: July 17th, 2011, 1:24 pm
PostPosted: July 19th, 2011, 1:04 pm
:D :rofl: :lol: im soo exited :D
MY BIGGEST WISH:
DIVA shades *_*
User avatar
Super Hero
Posts: 222
Joined: July 17th, 2011, 1:24 pm
PostPosted: July 19th, 2011, 1:11 pm
but i have a quik question... can a admin or somebody like u or snow fairy enter???
MY BIGGEST WISH:
DIVA shades *_*
User avatar
Shogun
Posts: 761
Joined: May 29th, 2011, 3:55 pm
PostPosted: July 19th, 2011, 2:51 pm
no :D
User avatar
Super Hero
Posts: 222
Joined: July 17th, 2011, 1:24 pm
PostPosted: July 19th, 2011, 2:53 pm
Ohh ok goood!!! haha would e hard to compete against u guys^^
MY BIGGEST WISH:
DIVA shades *_*
User avatar
New Hero
Posts: 10
Joined: July 19th, 2011, 8:32 am
Location: KSW Kei land :)
PostPosted: July 19th, 2011, 7:23 pm
How exactly would u do tht sorry im just new so yeah :) and if i won soemthing 1 day where would i have to meet u?
KSW Kei :)
User avatar
Super Hero
Posts: 222
Joined: July 17th, 2011, 1:24 pm
PostPosted: July 20th, 2011, 3:20 am
U post the link to ur appartment and then the person cklicks on it and goes straight there
MY BIGGEST WISH:
DIVA shades *_*
User avatar
Master Hero
Posts: 330
Joined: June 7th, 2011, 8:18 am
Location: uk
PostPosted: July 20th, 2011, 3:29 pm
If the prize is for cash we would meet uo in game, ie, i would post an event when you are online and meet you there, if it is for item we can leave item at you house if you give us the keys to the door ! ie, leave your apartment link here ! :)
Image
User avatar
Super Hero
Posts: 222
Joined: July 17th, 2011, 1:24 pm
PostPosted: July 20th, 2011, 3:54 pm
IM already soo exited to know who will be member of the month!! :D :lol:
MY BIGGEST WISH:
DIVA shades *_*
User avatar
Super Hero
Posts: 222
Joined: July 17th, 2011, 1:24 pm
PostPosted: July 23rd, 2011, 3:00 pm
Didnt chicken boy donated the 3. prize for the 200. member of the forum?
MY BIGGEST WISH:
DIVA shades *_*
User avatar
Shogun
Posts: 761
Joined: May 29th, 2011, 3:55 pm
PostPosted: July 23rd, 2011, 3:56 pm
yes for our 200 person which first will be checked :) and pls keep this topic clean it is for the member of the month :D
User avatar
Super Hero
Posts: 222
Joined: July 17th, 2011, 1:24 pm
PostPosted: July 23rd, 2011, 4:59 pm
okk (:
MY BIGGEST WISH:
DIVA shades *_*
User avatar
New Hero
Posts: 14
Joined: July 25th, 2011, 9:27 pm
Location: Climbing in your windows, snatching your people up!
PostPosted: July 25th, 2011, 9:32 pm
Sounds fun and very interesting. I feel like I may have a chance here!
Wishlist: Anything you can give me, A moosehead is definetley on the top of the list.
User avatar
Shogun
Posts: 275
Joined: June 8th, 2011, 5:04 am
Location: The Moon
PostPosted: July 26th, 2011, 8:26 am
KissinCandy wrote:Ohh ok goood!!! haha would e hard to compete against u guys^^

Yep..We're pretty unforgettable
User avatar
Hero
Posts: 94
Joined: June 12th, 2011, 10:34 am
PostPosted: July 31st, 2011, 7:13 pm
I want the free hugs!
User avatar
Super Hero
Posts: 222
Joined: July 17th, 2011, 1:24 pm
PostPosted: August 1st, 2011, 7:58 am
hahaha its almost time!!!
MY BIGGEST WISH:
DIVA shades *_*
User avatar
New Hero
Posts: 25
Joined: July 30th, 2011, 11:26 am
PostPosted: August 1st, 2011, 12:56 pm
This looks really fun! Goodluck everyone :)
User avatar
Hero
Posts: 94
Joined: June 12th, 2011, 10:34 am
PostPosted: August 4th, 2011, 4:58 pm
Freeeeee Hugs! :)
User avatar
Master Hero
Posts: 330
Joined: June 7th, 2011, 8:18 am
Location: uk
PostPosted: August 10th, 2011, 10:57 am
Only 5 more days t :up: :up: :up: :up: :up: o go !!!!!!
Image
User avatar
Super Hero
Posts: 222
Joined: July 17th, 2011, 1:24 pm
PostPosted: August 11th, 2011, 1:17 pm
YAYY ahhh i cant wait to know who the winner is ^.^ i really wanna win this time a contest cuz YPVF is just the best *.*
MY BIGGEST WISH:
DIVA shades *_*
User avatar
Shogun
Posts: 275
Joined: June 8th, 2011, 5:04 am
Location: The Moon
PostPosted: August 12th, 2011, 6:27 am
cmoosecan wrote:Only 5 more days t :up: :up: :up: :up: :up: o go !!!!!!

Yay :)
User avatar
Super Hero
Posts: 222
Joined: July 17th, 2011, 1:24 pm
PostPosted: August 13th, 2011, 7:43 am
:lol:
MY BIGGEST WISH:
DIVA shades *_*
User avatar
Master Hero
Posts: 313
Joined: July 8th, 2011, 2:55 pm
Location: Where I shouldn't be :3
PostPosted: August 13th, 2011, 9:50 am
Im not interesting but random :D
Image
User avatar
Master Hero
Posts: 313
Joined: July 8th, 2011, 2:55 pm
Location: Where I shouldn't be :3
PostPosted: August 13th, 2011, 9:55 am
I no like robert pattywagon xD
Image
Next

Return to YoPriceVille & Friends Contests

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron